Energiforbruk
- Varebil
- Energiforbruk
Avansert
- Tildelingskriterium
Hovudføremål:
Dette kriteriet premierer køyretøy med lågt energiforbruk og med eit lågare drivstofforbruk. Samstundes motiverer det til innovasjon av meir energieffektive j
køyretøy.
Hovudføremålet med miljøkriteriet er å premiere køyretøy med lågt energiforbruk.
Utforming av tildelingskriterium:
Leverandøren vert itt poeng etter ein skala frå 0 – 10 der 10 poeng er best og vert gitt til tilbodet som er mest energieffektivt.
Vurderinga er basert på følgjande element:
- Energiforbruk (elbilar)
- Energiinnhaldet i drivstoffet (hydrogen-, diesel-, bensin-, biogassbiler)
Dokumentasjon av tildelingskriteriet:
Energiforbruk vil bli vurdert på informasjonen som ligg i Statens vegvesen sin «Nybilveljar».
Informasjon om tildelingskriteriet:
Dette tildelingskriteriet bør brukast i kombinasjon med krav til CO2- eller NOx-utslepp. Ved å stille eit spydspisskrav til anten CO2 eller NOx, sikrar du at tilboda møter ein minimumsstandard. Tildelingskriteriet for energiforbruk fungerer som ein metode for å skilje mellom nullutsleppskøyretøy. Dei tilbydde personbilane vil bli vekta i høve til tilbydd volum.
Utrekningsmetode:
Energiforbruk (kWh/100km):
- Elbil = energiforbruk
- Hydrogenbil = hydrogenforbruk *energiinnhaldet i drivstoffet
- Ladbare hybridbilar = drivstofforbruk *energiinnhaldet i drivstoffet + energiforbruk (el)
- Fossildrivne bilar = drivstofforbruk * energiinnhaldet i drivstoffet
energiinnhaldet i drivstoffet:
- Hydrogen: 3,5 kWh/m3 eller 39,7 kWh/kg
- Diesel: 10,8 kWh/l eller 12,5 kWh/kg
- Bensin: 8,8 kWh/l eller 12 kWh/kg
- Naturgass: 10,3 kWh/m3 eller 13,0 kWh/kg
Døme:
Behov:
- 7 nullutslippsbilar + 3 bilar med firehjulstrekk
- Tilbod A: 7 elbilar + 1 bensinbil + 2 dieselbilar
- Tilbod B: 7 elbilar + 3 dieselbilar
Energiforbruk :
- Tilbod A: 7*1,7 + 1*5,54 + 2 * 5,94 = 29,32
- Tilbod B: 7*1,7 + 3*5,94 = 28,67
Resultat:
- Tilbod B oppnår 10 poeng.
Spydspiss
- Tildelingskriterium
Hovudføremål:
Dette kriteriet premierer køyretøy med lågt energiforbruk og dermed eit lågare drivstofforbruk. Samtidig motiverer det til innovasjon av meir energieffektive køyretøy.
Hovudføremålet med miljøkriteriet er å premiere køyretøy med lågt energiforbruk.
Utforming av tildelingskriterium:
Leverandøren vert gitt poeng etter ein skala frå 0 – 10 der 10 poeng er best og vert gitt til tilbodet som er mest energieffektivt.
Vurderinga er basert på følgjande element:
- Energiforbruk (elbilar)
- Energiinnhaldet i ddrovstoffet (hydrogen, diesel, bensin, naturgass)
Dokumentasjon av tildelingskriteriet:
Energiforbruk vil bli vurdert på informasjonen som ligg i Statens vegvesen sin «Nybilveljar».
Informasjon om tildelingskriteriet:
Dette tildelingskriteriet bør brukast i kombinasjon med krav til CO2- eller NOx-utslepp. Slik forsikrar du at tilboda møter ein minimumsstandard.
Tildelingskriteriet for energiforbruk fungerer som ein metode for å premiere tilbod med lågare utslepp. De tilbydde personbileae vil bli vekta i høve til tilbydd volum.
Utrekningsmetode:
Energiforbruk (kWh/100km):
- Elbil = energiforbruk
- Hydrogenbil = hydrogenforbruk *energiinnhaldet i drivstoffet
- Ladbare hybridbilar = drivstofforbruk *energiinnhaldet i drivstoffet + energiforbruk (el)
- Fossildrevne bilar = drivstofforbruk * energiinnaldet i drivstoffet
Enegiinnhldet i drivstoffet:
- Hydrogen: 3,5 kWh/m3 eller 39,7 kWh/kg.
- Diesel: 10,8 kWh/l eller 12,5 kWh/kg.
- Bensin: 8,8 kWh/l eller 12 kWh/kg.
- Naturgass: 10,3 kWh/m3 eller 13,0 kWh/kg.
Døme:
- Behov: 7 nullutslippsbiler + 3 bilar med firehjulstrekk
- Tilbod A: 7 elbilar + 1 bensinbil + 2 dieselbilar
- Tilbod B: 7 elbilar + 3 dieselbilar
Energiforbruk:
- Tilbod A: 7*1,7 + 1*5,54 + 2 * 5,94 = 29,32
- Tilbod B: 7*1,7 + 3*5,94 = 28,67
Resultat:
- Tilbod B oppnår 10 poeng.